- Úvod
- Reklamace
Jak postupovat při reklamaci?
Poškozený výrobek:
Balíme, jak nejlépe umíme...
může se však stát, že zboží vám dorazí poškozené. Balíček prosím ihned po převzetí zkontrolujte! V případě, že je zboží poškozené ihned nás kontaktujte na tel.: +420 723 462 340 nebo na e-mailu info@bydleninavesnici.cz .
Pro vyřízení reklamace budeme potřebovat:
Fotografie poškozeného výrobku, obalového materiálu, ve kterém vám zboží dorazilo
a fotografii štítku s vaším jménem a štítkem ,,křehké". Tyto fotografie prosím zašlete na: info@bydleninavesnici.cz.
Prosím, rozbité zboží ani obalový materiál nevyhazujte!
Po obdržení e-mailu vás budeme co nejdříve kontaktovat. Reklamaci není možné vyřídít pokud nám neposkytnete výše uvedené fotografie.
Poškozené zboží je možné reklamovat nejpozději do 48 h. od převzetí zásilky. Pozdější reklamace poškozeného zboží nebude přijata.
Nelíbí se vám zboží? Může se to stát.
Pokud zboží nesplnilo vaší představu můžete jej do 14 dnů bez udání důvodu zaslat zpět na adresu Klipec 10, Pňov-Předhradí, 289 41. Prosím informujte nás e-mailem, že zboží zasíláte zpět - info@bydleninavesnici.cz .
Výrobky prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo při přepravě k poškození. Výrobek nesmí být použitý
a nejlépe v původním obalu.
Pokud zboží dorazí ve lhůtě a v dobrém stavu, vrátíme vám zpět peníze za vaši objednávku na váš účet.
Výrobky je možné vrátit i jednotlivě. Při vrácení veškerého zboží z objednávky, nám zašlete zpět
i dárek, pokud je součástí objednávky.
Je s vaší objednávkou jiný problém? Chybí vám položka z objednávky? Zboží má kaz z výroby?
Prosím kontaktujte nás! +420 723 462 340, info@bydleninavesnici.cz .