- Úvod
- Reklamace/vrácení zboží
Předtím než se pustíte do řešení reklamace/vrácení zboží, nás prosím kontaktujte, společeně vymyslíme, jak situaci nejlépe vyřešit.
REKLAMACE
Poškozený výrobek:
Balíme, jak nejlépe umíme...
může se však stát, že zboží vám dorazí poškozené. Balíček prosím ihned po převzetí zkontrolujte! V případě, že je zboží poškozené ihned nás kontaktujte na tel.: +420 723 462 340 nebo na e-mailu info@bydleninavesnici.cz .
Pro vyřízení reklamace budeme potřebovat:
Fotografie poškozeného výrobku, obalového materiálu, ve kterém vám zboží dorazilo
a fotografii štítku s vaším jménem a štítkem ,,křehké". Tyto fotografie prosím zašlete na: info@bydleninavesnici.cz.
Prosím, rozbité zboží ani obalový materiál nevyhazujte!
Vyplňte prosím tento reklamační protokol.
Po obdržení e-mailu vás budeme co nejdříve kontaktovat. Reklamaci není možné vyřídít pokud nám neposkytnete výše uvedené fotografie a reklamační protokol.
Poškozené zboží je možné reklamovat nejpozději do 48 h. od převzetí zásilky. Pozdější reklamace poškozeného zboží nebude přijata.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ/ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Nelíbí se vám zboží? Může se to stát.
Prosím předtím než začnete řešit vrácení zboží nás kontaktujte na tel.: +420 723 462 340 nebo na e-mailu info@bydleninavesnici.cz .
Pokud zboží nesplnilo vaší představu můžete jej do 14 dnů bez udání důvodu zaslat zpět na adresu Klipec 10, Pňov-Předhradí, 289 41.
Vyplňte prosím tento formulář a přiložte ho vytištěný do balíčku nebo nám ho pošlete na info@bydleninavesnici.cz.
Výrobky prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo při přepravě k poškození. Výrobek nesmí být použitý
a nejlépe v původním obalu.
Pokud zboží dorazí ve lhůtě a v dobrém stavu, vrátíme vám zpět peníze za vaši objednávku na váš účet.
Výrobky je možné vrátit i jednotlivě.
Je s vaší objednávkou jiný problém? Chybí vám položka z objednávky? Zboží má kaz z výroby?
Prosím kontaktujte nás! +420 723 462 340, info@bydleninavesnici.cz .